woensdag 16 oktober 2019

Spiraal naar boven

Januari 2018:


Kleine spiraal naar bovenniveau
Met een 2,5 winding spiraal met passeerspoor in de spiraal wordt de onderbaan verbonden met het bovendeel wat zal bestaan uit een industrierangeerdeel en een kopstation. Boven op de foto rechts kun je het onderstation zien met goederenwagens en twee tractievoertuigen. De tunnelingang markeert de overgang naar het zichtbare gedeelte van de baan.
proefleggen, proberen
Ik heb bij deze baan het maken van een gedetailleerd plan achterwege gelaten en ga nu meer op mijn gevoel af: wat zou er straks mooi uitzien en welke wissels/rails heb ik daar dan voor nodig? Uit mijn oude baan heb ik voldoende materiaal om te experimenteren. Roco Line 15 graden en 10 graden wissels en Tillig 12 en 15 graden wissels maken de keuze reuze....
De brug gaat straks over het enkelsporige baanvak van de onderbaan heen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten