woensdag 16 oktober 2019

Start

Januari 2018:

De start van de bouw van de H0 baan:
De start: frame van metalen hoekijzers, houten plaatjes en begin van onderstation
De baan meet in volle omvang 3,50 m * 1,30 m en staat met een korte zijde tegen de muur. Dat betekent dat alles prima bereikbaar is met mijn armen en dat ik geen mangaten nodig heb om de baan op te bouwen of om eventuele problemen op te lossen.
Onderstation
Het onderstation bestaat uit drie sporen die doorgaand zijn uitgevoerd (links op de foto) die kruislings het frame doorsnijden en een onderdeel vormen van een keerlus. Rechts daarnaast is er een vierde spoor wat in zichzelf een keerlus is. Dat spoor heb ik nodig om een tweetal lange goederentreinen te stallen. Die goederentreinen wil ik gebruiken in mijn logistiek concept. Daarnaast liggen drie kopsporen voor treinstellen/trek-duw treinen. Het spoor daarnaast is het terugkerende spoor van de grote keerlus voor de goederentreinen en de laatste 2 rails gebruik ik voor een passeerstationnetje op de onderste laag.
onderbaan andere zijde
De onderbaan aan de andere zijde is een simpel enkelsporig baanvak wat straks zichtbaar is in het landschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten